משלוחים מהירים עד הבית לכל הארץ
מלאי גדול ואספקה מיידית

מדיניות החזרת משלוחים

ניתן להחליף או להחזיר את הפריטים תוך 30 ימים מיום קבלת ההזמנה, בתנאי ולא נעשה שימוש בפריט/ים והם עם התווית המקורית ובשקית האריזה ובנוסף שלא עברו כביסה.

החלפה מתבצעת באמצעות שליח מטעמם הלקוח על לכתובתנו ועלות תהיה על חשבון הרוכש. כדי לתאם החלפת פריטים, יש לפנות אל שירות הלקוחות ב Whatsapp או במייל, בציון מספר ההזמנה שהתקבל במייל עם אישור ההזמנה.

*לא יתקבל החזר כספי על דמי משלוח במידה ושולמו.

*במידה והפריטים הוחזרו בשל פגם יצור או טעות לא ייגבו דמי ביטול.

ביטול רכישה

הלקוח רשאי לבטל עסקה שבוצעה באתר או להחזיר מוצר שנרכש באתר, בכפוף ובהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981, ע”פ הכללים הבאים:

  • ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר. הודעה על ביטול עסקה או החזרת מוצר תעשה באמצעות הדואר האלקטרוני לכתובת stools.chairs@gmail.com.
  • במקרה של ביטול יש להחזיר את המוצר למחסננו ביבנה בתיאום מראש.
  • במקרה של ביטול העסקה יחויב הלקוח בשיעור של 5% מסך העסקה, אך לא למעלה מ- 100 ₪, בהתאם להוראות החוק. ובנוסף יחויב הלקוח בסך 15 ₪ עבור עמלת ביטול בחברות האשראי.
  • במקרה של ביטול עסקה או החזרת מוצר לאחר שהמוצר כבר סופק לרוכש, יחזיר הלקוח את המוצר באריזתו המקורית כשהוא סגור וללא שהאריזה נפתחה, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. החזרת המוצר תהווה תנאי לביטול העסקה.
  • ככלל, לא ניתן להחזיר מוצרים שנעשה בהם שימוש או שאריזתם נפתחה, גם אם לא נעשה בהם שימוש.
  • במקרה של ביטול עסקה או החזרת מוצר לאחר שהמשלוח כבר נמסר לחברת השילוח, דמי המשלוח לא יוחזרו.

שירות לקוחות

לשאלות וקבלת מידע, ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות של החברה בכתובת הדואר האלקטרוני stools.chairs@gmail.com או בטופס צור קשר באתר.

תפריט נגישות